marți, 25 iunie 2013

De ce se lasa buclele repede

Am facut un mic test. Am o prietena care se plange mereu de faptul ca de fiecare data cand isi face bucle, acestea se lasa imediat. In schimb, alte femei nu se confrunta cu aceasta problema. Sunt bucle care rezista o zi intreaga pastrandu-si aspectul initial.

Depinde foarte foarte mult de tipul parului si lungimea lui. Am facut astfel un mic test. Am facut acelasi tip de bucle la doua fete diferite. Una dintre ele avea parul pana la umar si un fir relativ subtire, cealalta avea parul foarte lung si firul gros. Am folosit acelasi ondulator si aceleasi produse de styleling. Rezultatul. Buclele fetei cu parul mediu au rezistat perfect pana a doua zi. Buclele fetei cu parul lung s-au "lasat" dupa nici 2 ore. Explicatia: fir de par gros, par foarte lung si greu. In cazuri din astea, oricat de bun ar fi produsele de styling aplicate, buclele se vor lasa dupa un timp. Repet, am folosit ondulatorul in aceste doua cazuri.


Cam asta ar fi explicatia in cazul in care folositi produse de styling. Daca va faceti bucle si NU folositi produse de par ulterior (spuma, fixativ), atunci cu SIGURANTA buclele nu vor rezista aproape deloc. Oricum, destul de neplacuta aceasta experienta. Mai ales ca mi-a luat ceva timp ca sa realizez acele bucle pe un par extrem de lung.

Ce va sfatuiesc?Daca aveti un fir gros, un par foarte lung si greu, mai bine apelati totusi la un salon specializat. Ei folosesc produse profesionale si le vor folosi daca aveti un par foarte dificil. Si ma refer aici la firul de par gros(care e un lucru bun totusi), par foarte lung. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu