duminică, 23 iunie 2013

Cateva cuvinte introductive

Sunt pasionata de aspectul meu general. Imi place sa fiu mereu cocheta eleganta. Tocmai de aceea, o sa va ofer cateva sfaturi in materie de coafuri, tunsori. Am preluat toate aceste idei de-a lungul experientei mele si sper ca o sa va fiu de ajutor. Sper ca articolele de pe site-ul meu o sa va trezeasca interesul. Vom discuta despre coafuri simple, dar si mai elegante. 

Aici va pot oferi sfaturi. Pentru a pune in practica, treceti pe la un salon sau de ce nu, incercati acasa. Si eu m-am ambitionat si am reusit incet, incet sa reusesc sa-mi realizez cele mai interesante coafuri. Astfel, mai ales daca trebuie sa particip la vreun eveniment important, pot sa-mi fac o coafura acasa.  Port in special cocuri, acestea sunt preferatele mele si se poarta in acest an.


Ramane sa ne descoperim pe parcurs deoarece ma voi opri aici si o sa incep sa vorbesc despre coafuri si freze in articolele care vor urma.

Pana atunci, va pup.
Dori


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu